Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas 2016–2017 m. m.

 Tikslai: 1. Atlikti srities Ugdymas(is) ir mokinių patirtys 2.2. temos Vadovavimas mokymuisi 2.2.1. rodiklio Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas įsivertinimą.

              2. Pagal gautus rezultatus pateikti rekomendacijas problemų sprendimui.

              3. Įtraukti visą mokyklos bendruomenę į mokyklos ugdymo(si) kokybės tobulinimą.

 Metodai: 1. Tėvų, mokinių ir mokytojų apklausa naudojant IQES platformos mokyklų įsivertinimo įrankius.

              2. Aktyvių mokinių forumas.

              3. Diskusijos metodinėse grupėse aptariant rezultatus ir pateikiant pasiūlymus.

              4. Pasiūlymų dėžutė.

Išvada

 Atlikę   srities Ugdymas(is) ir mokinių patirtys 2.2. temos Vadovavimas mokymuisi 2.2.1. rodiklio Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas įsivertinimą, nustatėme, kad esame 3 lygyje.

 Problemos

  • Mokykloje nėra bendros veiksmingos skatinimo sistemos.
  • Mokinių manymu, mokytojai nepakankamai aiškiai pasako, ko jie tikisi iš mokinių, o pastarieji ne visi geba tai išsakyti patys.
  • Mokiniai nemoka planuoti savo laiko.
  • Mokiniams nepakanka to, kaip yra individualizuojamos užduotys atsižvelgiant į jų pažangumą.
  • Nepakankamai pastebima ir įvertinama kiekvieno mokinio pažanga.
  • Mokiniams per mažai sudaromos sąlygos kurti, pasirinkti užduoties atlikimo būdus pagal gebėjimus ir pomėgius.

 Rekomendacijos

  • Sukurti veiksmingą mokinių skatinimo sistemą.
  • Daugiau dėmesio skirti tikslų ir lūkesčių įvardinimui mokiniams (pamokose, mokslo metų/trimestrų pradžioje/pabaigoje ir t. t.) ir mokyti moksleivius juos išsikelti ir išsakyti.
  • Skatinti (organizuojant paskaitas, klasės valandėlių metu, bendrų susirinkimų metu, informaciniais straipsniais ir kt.) tėvus kreipti daugiau dėmesio į vaikų dienotvarkę, kad jie tinkamai paskirstytų savo laiką (poilsiui, darbui, pramogoms).
  • Stebėti mokinių pažangą ir rezultatus ir vadovautis jais diferencijuojant ir individualizuojant užduotis.
  • Pagal galimybes leisti mokiniams pasirinkti jiems priimtinesnius darbo atlikimo, pristatymo, atsiskaitymo būdus, skatinančius kūrybiškumą.