Netradicinės atviros pamokos bibliotekoje

Kiekvienas mokytojas ieško naujų metodų, erdvių savo dėstomam dalykui, vaikų sudominimui. Pastaruoju metu vis daugiau užsiėmimų vyksta ir mokyklos bibliotekoje.
Noriu pasidžiaugti mokytojos M. Pusvaškienės lietuvių kalbos ir literatūros pamokomis 5a ir 6a klasėse. Mokiniai turėjo pristatyti iš anksto paruoštą pasirinktos knygos reklamą. Tik patiems pirmiesiems gal kiek buvo nedrąsu. Bet kaip kitaip įgyti viešojo kalbėjimo įgūdžių? Mokiniai nurodė knygos temą, pagrindinę mintį, pateikė kalbinės raiškos priemonių pavyzdžių, vertino pristatymus, uždavė nemažai klausimų.
Bene smagiausia buvo stebėti, kaip kiekvienas išpildys pagrindinę užduotį – sudomins klasės draugus reklamuojama knyga. Vieni akcentavo veikėjų nuotykius ir charakterius, kiti – jausmus ir emocijas. Kiekviena reklama pabaigta intriga.
Džiugu, kad mokiniai netradicine forma ir neįprastoje aplinkoje įgavo naujų potyrių, sustiprino pasitikėjimą savimi ir privertė suklusti nelabai mėgstančius skaityti.

Pamokos stebėtoja pedagogė ir bibliotekininkė E. Januškevičienė